Saatmine ja jälgimine

Oma tellimuse staatuse jälgimiseks klõpsa nupule „Jälgi tellimust“ saadetise kinnituse meilil, mille sa saad peale tellimuse teelepanekut. Kui jälgimise staatust pole veel saatja veebisaidil uuendatud, pole vaja muretseda! Oota veel paar päeva, kuni kuvatakse uued andmed.

Meie eesmärk on saata kõik tellimused 24 tunni jooksul pärast makse laekumist. See kehtib esmaspäevast reedeni, välja arvatud riigipühadel. Pea meeles, et nädalavahetustel ja riigipühadel oleme suletud.

Tarneaeg sõltub kassas valitud tarneviisist. Täpsema teabe saamiseks külasta meie tarneinfo lehte.

Kui tellid mistahes Euroopa Liidu riiki, ei lisandu tellimusele kulusid ega tollimakse. Kliendid, kes tellivad tooteid ELi välistest riikidest, võivad enne tellimuse kättesaamist maksta lisamakse või tollimaksu.

Oota veel paar päeva. Mõnikord toimetatakse pakk kohale hiljem, kui jälgimise staatus näitab. Samuti soovitame naabritelt uurida, ega nad kogemata sinu tellimust saanud või vastu ei võtnud.

Vajad veel abi?

Saada meile meili teel kogu vajalik teave, sealhulgas sinu tellimuse andmed, meiliaadress ja pildid või videod vigasest kaubast.

Või saada meile otsesõnum

Vastame kõigile sõnumitele esmaspäevast reedeni 24 tunni jooksul. Kõigile nädalavahetuse sõnumitele vastatakse järgmisel tööpäeval.