Ostutingimused

Bodymod’is püüame me alati pakkuda inspireerivaid ‘pieces of identity’ sulle ja kõikidele teistele, kes soovivad oma keha kaunistada. Meile ei meeldi pikad ja igavad ametlikud tekstid, nii et püüdsime hoida selle osa lihtsalt loetavana.

Saatmine ja Käsitlemine

Me pingutame selle nimel, et postitada sinu tellimus juba 24 tunni jooksul. See kehtib kõikide tavaliste tööpäevade kohta.*
Me anname oma parima, et pakkuda sulle erinevaid postiteenuse osutajaid. Vaata milliseid ja nende eeldatavat tarneaega, vajutades sellele lingile. Sina ise valid, millist eelistad.
Pane tähele, et erinevad postiteenuse osutajad tulevad koguvad tellimused meie laost teatud kellaaegadel, me proovime seda alati meeles pidada, et võimalikult paljud kliendid saaksid oma tellimused kiiresti kätte. Seetõttu komplekteerime, pakime ja postitame me pakid iga postifirmaga kohe kui võimalik.

Pane tähele, et enne kui saame tellimusega tegelema hakata ja postitada, on meil vaja kinnitust sinu valitud pangateenusepakkujalt. Tavaliselt toimub see mõne sekundi jooksul, aga kui seda ei tule tunni aja jooksul, siis tühistab süsteem sinu tellimuse automaatselt.

*Meie ladu on avatud tavalistel tööpäevadel ja erinevad postiteenuseosutajad tulevad koguvad pakid meie laost. See on esmaspäevast kuni reedeni, välja arvatud kuupäevadel, mida saad näha sellelt lingilt.

Isikuandmete käsitlemine

Et teha Bodymod’is tellimus, on meil vaja sinu kohta teatud andmeid. Näiteks sinu e-maili aadressi, et saata sulle tellimuse kinnitus ja sinu postiaadressi, et toimetada kaup sinuni. See on tavapärane protsess ja võimaldab meil teha korrektne müügitehing. Sa ei pea looma kontot meie veebilehel, et teha oma esimene tellimus, aga kui sul seda pole, siis meilt ostes luuakse sulle konto automaatselt. Sisselogimise andmed saadetakse sulle kohe peale konto loomist.
Sellel kontol saad sa näha, millised andmed meil sinu kohta on ja vajadusel saad sa selle konto kustutada. Lihtsalt võta meiega ühendust selle lingi kaudu.
Siiski soovitame sul konto alles hoida kuna sellest võib kasu olla. See võimaldab sul oma tellimustel silma peal hoida ja sul on lihtsam kliendituge kasutada, samuti saad kontrollida uudiskirja tellimist. Ja see ei maksa sulle sentigi.

Peale selle info, mis sa meile annad, kasutame me küpsiseid ja jälgime sinu käitumist kogu meie veebilehe külastuse aja.
Küpsiseid kasutatakse peamiselt selliste veebilehtede nagu Bodymod tööshoidmiseks. Ilma nendeta oleks võimatu teada, mis tooted sa ostukorvi oled valinud. Samuti kasutame me neid selleks, et analüüsida kasutaja käitumist ja parandada veebisaidi kasutamise mugavust ning optimeerida reklaame. Mitte midagi, mille üle muret tunda.
Peale selle kõige peame me ennetama pettust. Seda teeb meie automaatne pettuse kontroll, mis mõõdab riske ja märkab potentsiaalseid konto probleeme.

Tea seda, et me hoiame sinu infot turvaliselt. Me säilitame ainult seda, mis vajalik ja sinu info on kättesaadav ainult neile, kes peavad seda teadma ja me ei avalda sinu andmeid kolmandatele osapooltele ilma sinu nõusolekuta. Seetõttu ei luba me kellelgi teisel näha või kasutada sinu andmeid. Sinu isikuinfo on hoitud ja varundatud krüpteeritud serverites ning vastab igati isikuandmete kaitse üldmäärustele (GDPR).

Kui sa soovid ükskõik millal teada saada, millised andmed meil sinu kohta on, siis palun kirjuta meile ja oleme valmis sind aitama.

Tagastused, kaebused ja tootevead

Kui sa ostled Bodymod’is, siis automaatselt on sul 100 päeva aega toote tagastamiseks. See periood on arvutatud alates päevast, kui sa tellimuse kätte saad.

Ära ava tootepakendeid

Hügieen on Bodymod’is üks meie peamisi prioriteete. Seetõttu ei müü me kunagi kaupa, mida on paljaste kätega katsunud mõni teine klient. Me saadame kõik oma tooted puhtas, läbipaistvas, kinnises kotikeses, et kindlustada, et mitte kunagi ei saadetaks sulle toodet, mis on olnud mõne võõra inimese kehas.
Meie väga rangete hügieenireeglite tõttu pea meeles, et kui sa avad toote kotikese, siis seda toodet sa enam tagastada ei saa. Sama kehtib ka siis, kui sa proovid kotikest kuidagi ise muuta. Nii et palun kontrolli toodet hoolega enne kui sa selle koti avad. Me loodame, et sa mõistad, miks meie turvalisuspoliitika on nii range, sa ju ei sooviks kanda neete, mida mõni võõras on enne sind juba kasutanud.
Muidugi on sul siiski õigus kaks aastat aega toote kohta kaebusi esitada ja kehtib ka nõuetekohane 6-kuune garantii EL seaduste järgi.
Kui sa avastad tootel mingi vea peale kättesaamist, siis on oluline, et sa annad sellest meile teada ja esitad tõendid toote veast, enne kui sa selle kotikese avad. Palun teavita meid sellest kohe. Seepärast, et kui sa ei ole meile 14-päeva jooksul peale tellimuse kättesaamist probleemist teada andnud, siis arvestame me, et tooted olid igati töökorras.

Kuidas tagastada

Kui sa soovid oma ostu tagastada, siis palun järgi seda linki juhistega, kuidas seda teha. Aga pane tähele, et kui sa soovid toote meile tagastada, siis ole hoolikas, kuidas sa selle tagastad. Ära taaskasuta seda ümbrikku/karpi millega tellimus sulle tuli. Need on mõeldud rangelt ainult ühekordseks kasutamiseks ja tuleb otse taaskasutus konteinerisse panna.
Selle õhumullid ei ole samuti piisavalt tugevad, et pidada vastu mitu korda postitades.
Seetõttu oleks parem kui sa kasutad tooteid tagastades alati uut ja turvalist kaitsepakendit. Hoidu õhukeste paberümbrike kasutamist, sest need ei ole piisavalt turvalised. Hea polsterdusega pappkarp on tavaliselt parim lahendus.
Kui toode on meile tagasi jõudnud, aga sai kahjustada tagasisaatmise käigus, siis ei saa me seda tagastust vastu võtta. Siis tuleb sul hoopis esitada nõue postifirmale, mille sa valisid teenust osutama.
Pane tähele, et sina kui klient oled alati vastutav tagasisaatmise kulude kandmise, samuti ka kindlustuse ja jälgimise, et tooted meile tagasi jõuavad, eest.

Hüvitamine

Kui sa tagastad meile tooted, siis oleme alati kohustatud saatma raha tagasi samale kontole, kust see raha pärit on. See tähendab, et me ei saa muuta hüvitist maksta teisele pangakontole. Tavaliselt teeme me kõik tagasimaksed viie tööpäeva jooksul.
Hüvitise maksmise hetkest võib raha sinu kontole jõudmine võtta mõne minuti kuni nädal aega. See kõik sõltub sellest, millise maksemeetodi sa valisid.
Sulle saadetakse koheselt e-mail, mis sisaldab tagastuse infot ja summat, kui oleme sellega tegelenud. Seda saad samuti näha oma kontol kui sulle e-maili ei tulnud.
Juhul kui sa ei ole meilt tagasi kuulnud, seoses tagastusega, siis palun kontrolli oma jälgimiskoodi. Kui see on meile saabunud, siis palun anna meile ülalmainitud päevade jagu aega. Kontrolli oma kasutajakontot, et näha kas summa aruanne on välja antud. Kui me ei ole tagastatud toodet kätte saanud, siis kahjuks ei saa me midagi teha selle protsessi kiirendamiseks.

Postikulu hüvitamine

Kui sa tellid oma tooted mõne meie tavapärase postitusviisiga, siis on sul õigus täielikule raha tagastamisele, sealhulgas ka algne postikulu, kui sa saadad tagasi kogu tellimuse. Siiski, kui sa oled valinud mõne mittetavapärase postitusmeetodi, siis ei saa me selle eest sulle raha tagastada.
Nagu öeldud juba varem, tagasisaatmise postikulu on sinu kanda ja seetõttu ei maksta seda sulle tagasi.

Tootevead

Kui probleem ilmneb peale pakendi avamist, siis käsitleme juhtumit kui tavalist tootekaebust ja tegeleme sellega vastavalt. Aga palun pea meeles, et me ei kata kahjusid, mille põhjustas toote lõpp-kasutaja ehk ostja, niisamuti ei vastuta me selle eest, kui pillasid kuuli või mõne muu neediosa maha ja see kadus ära.

See on sinu ülesanne teha kindlaks, et sa ei keeraks kuuli/lukku liiga tugevasti või vastupidi liiga nõrgalt peale. Sest võib juhtuda, et neet puruneb või kuul läheb kaduma ja me ei saa selle eest vastutada.

Kui peaks juhtuma, et sulle saadetakse vigane toode, siis palun ära saada seda tagasi enne kui oled võtnud ühendust meie klienditoega. Vigaste toodete tagastamine peab alati olema meie poolt kinnitatud. Kui meile saabub toode, mida meie tiim ei ole eelnevalt kinnitanud, siis me eeldame, et toode purunes tagastus protseduuri käigus ja ei kvalifitseeru korrektse tagastusena. Kui nii juhtub, siis selle eest raha tagasi ei maksta.

Kaebused

Kui sa soovid esitada kaebuse meie otsuste ja klienditoe kohta, siis palun esita avaldus Vaidluste Veepõhine Lahendamine lehel (ODR). See on Euroopa Liidu poolt juhitud erapooletu kaebuste esitamise asutus, mis tegeleb selliste juhtumitega. Muidugi ei meeldiks meile näha ühtegi tugiteenuste juhtumit siin, aga siiski tahame sulle juba eos tutvustada sinu võimalusi.

Kui tellimus ei tulnud kohale

See on alati kliendi vastutada, et kohaletoimetamise aadress oleks sisestatud õigesti ja et see vastaks igati valitud postiteenuseosutaja nõudmistele. Aadress tuleb sisestada siis kui sa tellimust teed. Tavaliselt ei saa aadressi muuta pärast tellimuse esitamist.
See tähendab, et sinu postkast peab olema nähtaval ja seal peaks olema piisavalt ruumi, et saadetis sinna ära mahuks. Postkasti peal peaks täispikk aadress kirjas olema ja hea tava kohaselt võiks olla seal kirjas ka saaja nimi.
Kui tellimust ei saa sulle kohale toimetada või sa ei lähe saadetisele järele ükskõik mis põhjusel ning see saadetakse meile tagasi, siis me ei kohtle seda kui tavalist tagastust. Seda seetõttu, et peame tasuma postifirmale lisaks veel tagasisaatmise eest. Seega me tühistame sinu tellimuse ja võtame sellest summast maha postikulu. Tagasisaatmine on enamasti 7€ tavaline ja 29€ ekspress saatmise eest.

Tellimus ja maksmine

Me teeme oma parima, et makseprotsess käiks võimalikult lihtsalt ja sujuvalt. Samuti proovime pakkuda palju erinevaid maksevariante, kasutades uusimaid maksetehnoloogiaid, et kõik oleks nii sujuv ja turvaline kui võimalik.
See tähendab, et me töötame külg külje kõrval Euroopa suurimate maksevahendajatega, et pakkuda sulle kõige turvalisemaid maksemeetodeid.
Kui sa valisid krediitkaardiga maksmise, siis ei võeta sinu kaardilt raha ennem kui tellimus on saadetud. Kui sa valid mõne teise maksemeetodi, siis pane tähele, et sellega võib kaasneda lisatasu, mis on kirjas ostu sooritades kassas. Maksete tingimused on individuaalne kokkulepe sinu ja panga vahel. Kui sul on küsimusi sooritatud makse kohta (nagu näiteks arve saatmine, lisatasud ja muud maksega seotud probleemid), siis palun võtke ühendust oma pangateenusepakkujaga.

Toote informatsioon

Me anname endast parima, et anda sulle toodete kohta võimalikult põhjalikku ja täpset infot. Meie arvates, on iseenesestmõistetav, et kui me pakume sulle teadmisi, siis saad sa teha teadliku otsuse nähes kogu toote infot enne ostu sooritamist. Pane tähele, et enamikul toodetel on detailne tootekirjeldus ja tehnilised andmed kirjas sildi all “Lisainformatsioon”.
Materjal nagu teras on päris täpne ja harva juhtub, et me anname eksitavat informatsiooni selle koostise kohta. Aga palun pane tähele, et väikesed erinevused võivad ette tulla, eriti kui asi puudutab orgaanilisest materjalist esemeid.
Siiski oleme me ainult inimesed, aga tea, et anname endast parima. Samuti, palun ära kõhkle meiega ühendust võtmast, kui sul on küsimusi või arvad, et midagi on meie poolt valesti läinud.