BODYMODI OSTUTINGIMUSED

Bodymodis pakume alati inspireerivaid identiteedi osasid sulle ja kõigile, kes on huvitatud kehaehetest. Aga me vihkame pikki ja tüütuid õiguslikke tekste. Püüdsime hoida selle osa kergesti loetava ja lühikesena.

ÜLDISED TINGIMUSED

Seda veebilehte haldab ja omab Blue Monkeys In Space Ltd. Kogu veebilehel viitavad terminid "Bodymod", "meie" ja "meid" ettevõttele Blue Monkeys In Space Ltd. Juurdepääs sellele veebilehele ja selle kasutamine ning selle veebilehe kaudu kättesaadavad tooted, toimingud ja teenused (ühiselt "Teenused") on sätestatud järgmistes Tingimustes. Teenuseid kasutades nõustud kõigi Tingimustega, mida me võime aeg-ajalt uuendada. Sa ostad meie veebilehelt eraisikuna, kui pole kirjalikult teisiti kokku lepitud. Kui soovid meilt osta professionaali/ettevõttena, siis võta julgelt ühendust meie klienditoega aadressil [email protected], et saada lisateavet.

ETTEVÕTJA ANDMED

Blue Monkeys In Space Ltd.
The Firs, Flat Nru. 7,
Triq Gorg Borg Olivier
Tas-Sliema, SLM 1801
Malta

Meil: [email protected]
Ettevõtte registrinumber: C 94794
KMKR number: MT26944223

TELLIMINE

Tellimuse esitamiseks peab sul olema kehtiv ja meile vastuvõetav makseviis. Kui pärast tellimuse esitamist tekivad ettenägematud takistused või maksja kohta laekub ebapiisav krediidiinfo, on meil õigus kinnitatud tellimus tühistada ja vabaneda vastutusest.
Sellel veebilehel tellimuse esitamisel kinnitad, et kõik meile esitatud andmed on tõesed ja täpsed, et oled tellimuse esitamiseks kasutatud makseviisi seaduslik kasutaja ja et kontol on piisavalt vahendeid tellimuse maksmiseks.
Kui sa esitad tellimuse, saad meilile e-kirja, mis kinnitab, et oleme tellimuse kätte saanud. See e-kiri on ainult teadaanne ja seda ei saa käsitleda tellimuse kinnitusena. Meievaheline leping kauba ostmiseks kehtib alles siis, kui oleme su valitud makseviisilt summa maha võtnud.

HINNAD JA SAADAVUS

Meie hinnad on veebilehel välja toodud. Aeg-ajalt muudame oma veebilehel näidatud hindu, kuid see ei mõjuta varem jõustunud lepinguid. Vajaduse korral sisaldavad hinnad käibemaksu, kuid ei sisalda saatmiskulusid.
Kuigi anname endast parima, et kogu Bodymodil näidatud teave, üksikasjad, hinnad, kirjeldused ja laoseisud oleksid õiged, võib esineda vigu. Kui avastame vea, teavitame sind sellest niipea kui võimalik ja pakume lahenduse, millega mõlemad nõustuvad. Kui oleme sinu makse juba kätte saanud, kuid peame raha tagastama, siis tagastame selle sinu kasutatud makseviisile.

MAKSMINE

Pärast tellimuse kättesaamist teostavad meie makseteenuse pakkujad sinu makseviisi standardse autoriseerimise kontrolli, veendumaks, et tellimuse täitmiseks on piisavalt vahendeid. Sinu tellimus on valmis meie tiimile vastuvõtuks ja pakkimiseks, kui autoriseerimine on lõpule viidud. Sinu kontolt võetakse summa maha, kui tellimus on meie laost saatmiseks valmis. Kui maksad deebetkaardiga, on makse sinu kontol reserveeritud kaardi tingimuste kohaselt, kuni me võtame summa kontolt maha või keeldume maksest.
Bodymod aktsepteerib ainult meie viimasel kassa lehel olevaid makseviise. 
Sinu makse Bodymodis on turvaline ja täieliku SSL-krüpteeringuga ning toimub ainult maailmatasemel makseteenuse pakkujate vahendusel, nii et sul ei peaks olema põhjust muretsemiseks.

SAATMINE

Me saadame kõik tooted turvalises pakendis. Soovitud saatmisviisi saad valida kassas. Saatmiskulu sõltub sinu tellimuse suurusest ja tarnetingimustest. Me katame kõik saatmise ajal tekkinud toote kahjustused ja saadame vajadusel sulle tavaliselt asenduskauba. Kui märkad toote kättesaamisel probleemi, on oluline, et dokumenteerid selle ja võtad meiega ühendust enne koti avamist. Kui sa pole 14 päeva jooksul pärast toote saabumist probleemidest teatanud, siis arvestame, et toode on kohale toimetatud täielikult töökorras.
Saadetise aeg võib varieeruda vastavalt kättesaadavusele, kuid püüame saata sinu tellimuse 24 tunni jooksul. See kehtib kõigil tavalistel tööpäevadel*. Näidatud soovituslike tarneaegadega võib esineda ettenägematuid viivitusi, mille eest me ei vastuta.
Juhime tähelepanu, et tarneviisidel on erinevad "cut-off ajad". Seame need alati prioriteediks, et enamik kliente saaks oma paki kiiresti kätte. Cut-off aja all mõtleme seda, et erinevad transporditeenuse pakkujad koguvad pakke meie laost erinevatel aegadel. Seega korjame, pakime ja saadame nii, et iga teenusepakkujaga saadetaks võimalikult palju pakke, teenindades nii sind kui ka teisi võimalikult kiiresti.

KÄTTETOIMETAMATA TELLIMUSED

Klient vastutab selle eest, et meil oleks õige tarneaadress ja et tarneaadress vastaks täielikult valitud postiteenuse nõuetele. Address tuleb sisestada tellimuse esitamise ajal. Üldiselt on seda võimatu teha, kuid kui märkad viga, võta palun kohe ühendust meie klienditoe tiimiga.
Lisaks peab sinu postkastis olema paki jaoks piisavalt ruumi. Sellele peab olema märgitud täielik aadress ja tavaliselt ka saaja nimi.
Kui tellimust ei saa sulle kohale toimetada või sa ei lähe saadetisele mingil põhjusel järgi ja see saadetakse meile tagasi, siis me ei saa kohelda seda kui tavalist tagastust. Seda seetõttu, kuna transpordifirma võtab tagastuse eest lisatasu. Sellisel juhul peame tühistama sinu tellimuse, millest arvestatakse maha tagasisaatmise postikulu. Tagastamise postikulu on tavaliselt 10€ tavasaadetise puhul ja 29€ kiirtarne puhul. Saame tellimuse sulle uuesti saata. Sellisel juhul pead maksma saatekulu, et me selle uuesti saadaksime, pluss postiteenuste poolt tagastuse töötlemiseks nõutav tasu (tavaliselt sama palju kui saatekulu).
*Meie ladu on avatud tavalistel tööpäevadel, kust erinevad transpordifirmad pakke koguvad. Esmaspäevast reedeni, välja arvatud loetletud kuupäevad siin lingil.

TOOTEVEAD

Kui probleem ilmneb peale suletud pakendi avamist, siis käsitleme juhtumit kui tavalist tootekaebust ja püüame sind parimal võimalikul viisil aidata. Aga palun pea meeles, et me ei kata lõpp-kasutaja ehk ostja põhjustatud kahjustusi ega saa sind aidata, kui kaotad kuuli, luku või mõne muu toote osa. Pead ise tagama, et sa ei keeraks kuule/lukku liiga kõvasti või liiga nõrgalt kinni. Lõpptulemusena võib juhtuda, et ehe puruneb või kaotad ehte osa, mille eest me ei saa vastutada.
Kui peaks juhtuma, et sulle saadetakse vigane toode, siis palun ära saada seda tagasi enne, kui oled meie klienditoega ühendust võtnud ja saanud meilt heakskiidu. Vigaste toodete tagastamine peab alati olema meie poolt kinnitatud. Kui meile saabub vigane toode, mida meie tiim pole eelnevalt heaks kiitnud, siis eeldame, et toode purunes tagastamise käigus, mille eest olete vastutav, ja käsitleme seda sellisena.

TAGASTUSÕIGUS

Sul on seaduslik õigus tühistada ja tagastada oma tellimus 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist mis tahes põhjusel ja ilma põhjenduseta. Kuid kuna me usume oma toodetesse ja soovime, et sa oleksid kindel, et oled oma toodetega rahul, oleme pikendanud seda tagastamisperioodi 100 päevani pärast saatmise kuupäeva.

TAGASTUSÕIGUSE ERANDID

Enamus meie toodetest saadetakse ükshaaval suletud kotikestes. Sellega saame garanteerida, et teine inimene pole toodet enne teid kandnud. Kui sa rikud, kahjustad või moonutad seda kinnitust, pole tagastusõigust.
Loodame, et sa mõistad, miks meie turvalisuse nõuded on nii ranged, sest sa ju ei sooviks kanda neete, mida mõni võõras on enne sind kandnud, sest see võib olla tõsine terviserisk.

KUIDAS TELLIMUST TÜHISTADA

Saad tühistada tellimuse ja anda meile teada, et soovid seda tagastada, kirjutades meile selgelt ja teatades oma soovist tühistada. Võid saata kirja või meili, milles teatad meile oma soovist ostu tühistada, aadressile Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963 Tarp, Germany, või meilile [email protected]. Sa ei saa tellimust tühistada keeldudes pakki vastu võtmast. Võid kasutada ka seaduslikku standardset tagastusvormi, mille leiad Tingimuste lõpust, kuid see ei ole kohustuslik.

TOOTEVEAD

Kui vajad abi mõne tootega, siis võta meiega mõistliku aja jooksul ühendust, et leiaksime sulle kiire ja sobiva lahenduse. Soovitame võtta meiega ühendust nii kiiresti kui võimalik. See kehtib eriti juhul, kui toode on transpordil kahjustatud. Kui võtad meiega ühendust 14 päeva jooksul pärast toote saabumist, peetakse seda alati mõistlikuks.

HÜVITISE ARVUTAMINE

Kui tagastad kogu tellimuse, tagastame sulle kogu raha, sealhulgas esialgse saatekulu. Kui sa valid mõne muu saatmisviisi kui meie standard (Standard), tagastame sulle ainult tagastatud toodete väärtuse. Kui tagastad ainult osa ostetud toodetest, ei tagastata sulle saatmiskulusid. Osalise tagastamise korral võidakse kaotada ka kõik allahindlused, mis rakendati su tellimuse konkreetse kombinatsiooni tõttu, ja need võidakse su tagasimaksest maha arvata. See hõlmab ka tasuta saatmist, mis oli võimalik algse tellimuse väärtuse tõttu.

TAGASTAMISE PAKEND

Ole ettevaatlik, kuidas sa tellimust tagasi saadad. Ära kasuta sama ümbrikku või kasti, milles esemed saadeti. Need pakendid on rangelt ühekordseks kasutamiseks ja tuleks panna otse taaskasutuskasti. Ümbrikud pole piisavalt tugevad, et neid saaks mitu korda saata, ja need on mõeldud otse ringlusse suunamiseks.
Seega on alati kõige parem kasutada uut ja turvalist kaitsepakendit, kui saadad meile tooted tagasi. Palun hoidu ka õhukeste paberist ümbrike kasutamisest, need ei kaitse piisavalt. Hästi polsterdatud pappkarbid on tavaliselt parim lahendus.
Kui toode tagastatakse meile ja see on tagastuse käigus kahjustada saanud, ei saa me tagastust vastu võtta. Selle asemel pead esitama kaebuse postiteenusele, mille valisid saatmiseks.
Pane tähele, et sina kui klient vastutad alati tagastamise kulude ning meile tagastatud esemete kindlustuse ja jälgimise eest.

MAKSE HÜVITAMINE

Kui sa tagastad meile tooted, oleme alati kohustatud tagastama raha samale kontole, kust makse tuli. See tähendab, et me ei saa maksta hüvitist teisele pangakontole. Tavaliselt teeme kõik tagasimaksed viie tööpäeva jooksul. Meie tagasimakse tegemise ajast võib sinuni jõudmine võtta aega mõnest sekundist kuni nädalani. See sõltub sinu valitud makseviisist ja pangast.

KAEBUSED

Me püüame alati teha oma kliendid õnnelikuks. Seetõttu soovime alati lahendada kõik kaebused otse sinuga. Seega palun ära hoia end tagasi, kui sul on kaebusi, ettepanekuid või kommentaare.
Võid pöörduda ka oma kohaliku kaebuste lahendamise asutuse poole:
Kui asud Euroopa Liidus, mitte Ameerika Ühendriikides, on see asutus tuntud ODR nime all (Online Dispute Resolution Center). See on Euroopa Liidu juhitud erapooletu kaebuste lahendamise asutus, mis tegeleb selliste juhtumitega.

BODYMODI LINKIMINE

Võid meie veebilehele linkida tingimusel, et teed seda õiglaselt ja seaduslikult ega kahjusta meie mainet või kasuta seda ära. Siiski ei tohi sa meid linkida sellisel viisil, mis viitab meiepoolsele seotusele, heakskiidule või poolehoiule, kui seda pole.
Sa ei tohi linkida üheltki veebilehelt, mis ei kuulu sulle.
Seda veebilehte ei tohi märgistada/kujutada ühelgi teisel veebilehel. Me jätame endale õiguse loa ilma ette teatamata tagasi võtta.

ÕIGUSTE LOOVUTAMINE

Kui rikud neid tingimusi ja me ei rakenda selle vastu meetmeid, on meil siiski õigus kasutada oma õigusi ja vahendeid mis tahes muus olukorras, kus rikud neid tingimusi.

JUURDEPÄÄS

Juurdepääs sellele veebilehele on lubatud ajutiselt ja meil on õigus Teenuseid ilma ette teatamata tagasi võtta või muuta. Me ei vastuta selle eest, kui veebileht pole mingil põhjusel mistahes ajal või ajavahemikul kättesaadav. Aeg-ajalt võime piirata juurdepääsu mõnele lehele või kogu veebilehele.
See veebileht sisaldab ka linke teistele veebilehtedele ("Muud veebilehed"), mida me ei halda. Blue Monkeys In Space Ltd. ei oma kontrolli teiste saitide üle ega võta vastutust nende kasutamisest tuleneva kahju eest. Teisi veebilehti kasutad sa vastavalt iga lehe tingimustele.

KOHUSTUSEST LOOBUMINE

Kõik sellel veebilehel esitatu on tehtud ilma igasuguse garantii, tingimuste või tagatiseta selle täpsuse kohta. Kui seadusega ei ole sätestatud teisiti, välistame me ja meie tarnijad, sisupakkujad ja reklaamijad kõik tingimused, garantiid ja muud tingimused, mis muidu võiksid tuleneda seadusmäärusest, tavaõigusest või omakapitali seadusest, ning ei vastuta mistahes kahju eest, sealhulgas, kuid mitte ainult otseste, kaudsete, tegevusega tekitatud, spetsiifiliste, karistuslike või juhuslike kahjude eest, või kahju kasutamise, kasumi, andmete või muude mittevaralise väärtuse kaotuse, maine või firmaväärtuse kahjustamise, või asenduskaupade hankimise kulude eest, mis tulenevad või on seotud käesoleva veebilehe või muude veebilehtede ja nendel avaldatud materjalide kasutamisest, kasutusvõimetusest, toimimisest või tõrgetest, olenemata sellest, kas selline kahju oli prognoositav või tuleneb lepingust, kahju tekitamisest, omakapitalist, tagastamisest, seadusest, tavaõigusest või muul viisil. See ei mõjuta Blue Monkeys In Space Ltd. vastutust surma või isikukahju eest, mis tuleneb hooletusest, pettusest, väärkajastamisest põhiseaduse suhtes või mis tahes muust vastutusest, mida ei saa välistada või piirata kohaldatava õiguse alusel.

VALIKULISED VAHENDID JA TEENUSED

Võime pakkuda sulle juurdepääsu kolmandate osapoolte vahenditele, mida me ei kontrolli ega mõjuta. Näiteks, kuid mitte ainult, teenused sinu paki jälgimiseks.
Sa mõistad ja nõustud, et anname sulle juurdepääsu sellistele vahenditele "nagu on" ja "nagu saadaval" ilma igasuguse garantii, kinnituste või tingimusteta ning ilma igasuguse nõusolekuta. Meil pole mingit vastutust, mis tuleneb või on seotud sinupoolse vabatahtliku kolmandate isikute vahendite kasutamisega.
Veebilehe kaudu pakutavate vabatahtlike vahendite kasutamine toimub täielikult sinu enda vastutusel ja äranägemisel. Sa peaksid alati veenduma, et oled kursis ja nõustud tingimustega, mille alusel kolmandatest isikutest teenusepakkujad vahendeid pakuvad.
Tulevikus võime pakkuda veebilehe kaudu ka uusi teenuseid ja/või funktsioone (sealhulgas uute tööriistade ja vahendite avaldamine). Selliste uute funktsioonide või teenuste suhtes kehtivad samuti käesolevad Tingimused.

VALITSUSORGAN

Käesolevate Tingimuste suhtes kohaldatakse Malta seadusi ja neid tõlgendatakse vastavalt Malta seadustele.

ISIKUANDMETE KÄSITLEMINE

Tellimuse esitamiseks Bodymodis vajame sinu kohta täpset teavet. Näiteks sinu meiliaadressi, et saata sulle tellimuse kinnitus ja sinu tarneaadressi, et saata sulle kaupu. See on tavapärane ja võimaldab meie nõuetekohast müügi töötlust ja raamatupidamist. Esimese tellimuse tegemiseks ei pea sa meie veebilehel kontot looma, kuid kui sul pole kontot, siis luuakse sulle konto automaatselt, kui sa meie veebilehelt ostad. Andmed sisselogimiseks saadetakse sulle automaatselt pärast loomist meilile.
Selle konto kaudu saad näha andmeid, mis meil sinu kohta on, ja neid igal ajal kustutada.
Soovitame sul siiski konto säilitada, sest sellel on mõningaid eeliseid. See võimaldab sul jälgida oma tellimusi ja lihtsustada kliendituge ning sa saad kontrollida oma uudiskirja tellimusi. Ja see ei maksa sulle sentigi.
Lisaks sinu poolt esitatud teabele kasutame küpsiseid ja jälgime sinu käitumist kogu külastuse jooksul.
Küpsiseid kasutatakse peamiselt selleks, et sellised veebilehed nagu meie omad toimiksid. Nende abil on võimalik meeles pidada, millised tooted on su ostukorvis. Samuti kasutame neid kasutajate käitumise analüüsimiseks, veebilehe kasutatavuse parandamiseks ja reklaamide optimeerimiseks. Nii et pole midagi karta.
Lõpetuseks, vajame neid ka pettuste vältimiseks. Seda teeb meie automatiseeritud pettuse kontroll, mis mõõdab riske ja märkab võimalikke kontoprobleeme.

Püüame olla kõigi oma külastajate suhtes täiesti läbinähtavad. Seega võime edastada mõningaid andmeid, kui nõustute teatud küpsistega, näiteks Google, Facebook, Snapchat, Pinterest ja TikTok. Andmed, mida neile edastame, maskeeritakse (<hashed>) enne seda. Lühidalt öeldes ei jaga me kunagi sinu kohta andmeid, mida igaüks saab lugeda. Sinu ohutuse tagamiseks krüpteerime andmed paiske-võtmega (hash). Andmed sisaldavad tavaliselt sinu meiliaadressi, nime, telefoninumbrit, mida ja millal sa ostsid.
Mõnikord on meil siiski vaja edastada andmeid krüpteerimata kujul. See võib aeg-ajalt olla vajalik kõigi veebipoodide jaoks. Näiteks peame edastama sinu andmed postiteenusele, mille valisid oma paki kohaletoimetamiseks. Politsei uuringu korral võime olla sunnitud müügiandmeid politseile edastama. Need osad ei kuulu meie pädevusse, mis on iga veebimüüja jaoks loomulik.
Nii et tea seda: Me hoiame sinu andmeid turvaliselt. Salvestame vaid seda, mida meil on vaja, ja sinu andmed on kättesaadavad ainult "vajalikele" töötajatele ning neid ei avaldata kolmandatele isikutele ilma sinu nõusolekuta. Seega laseme oma andmeid näha või kasutada ainult sinul. Sinu andmeid säilitatakse ja varustatakse krüpteeritud Euroopa serverites ning need vastavad täielikult GDPRi nõuetele.
Kui soovid mingil hetkel teada saada, mida me sinu kohta oleme salvestanud, võta palun meiega ühendust ja aitame sind hea meelega.

MEIE ÕIGUSED

Sellel lehel saad igal ajal tutvuda Tingimuste viimase versiooniga.
Jätame endale õiguse oma äranägemise järgi värskendada, muuta või eemaldada mistahes osa käesolevatest Tingimustest, postitades uuendused ja muudatused meie veebilehele. Sinu kohustus on neid muudatusi regulaarselt kontrollida. Kui jätkad meie veebilehe või meie teenuste kasutamist pärast seda, kui oleme Tingimusi uuendanud, tähendab see, et nõustud nende muudatustega.

TAGASTUSVORM

"To: Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963, Tarp, Germany
Soovin/soovime kasutada oma ostulepingu tühistamisõigust järgmiste toodete suhtes, mis on tellitud xx/xx-xxxx ja saadud xx/xx-xxxx: (Sisesta toodete nimetus). Lugupidamisega, (kliendi nimi, aadress, tellimuse number, allkiri, kuupäev)"

Kui sul on lisaküsimusi Tingimuste kohta, tuleb need saata meile meilile.

Kas sul on ikka küsimusi? Vaadake Bodymod Support