Saad kaupa 100 päeva jooksul tagastada, kui need on endiselt suletud originaalpakendis. Kui pakend on avatud, tuleb tagastamine heaks kiita meie klienditoe meeskonna poolt.
1. Pane oma toode pehmendusega ümbrikusse. Kui ese saab transpordi ajal kahjustada, ei saa me kahjuks sulle raha tagastada. Palun ära kasuta sama pakendit, milles see saabus. Need on mõeldud ainult ühekordseks saatmiseks.
2. Laadi alla, prindi ja täida meie tagastusvorm ning lisa see ümbrikusse. Meie aadress on vormil kirjas. Palun täida vorm ja saada see koos tagastatavate toodetega.
- Kui oled pärit ELi välisest riigist, pead täitma tollideklaratsiooni vormi, mis tuleb lisada tagastatud toodetele. Kui vorm on tühi või pole lisatud, võib toll sinu paki sulle tagasi saata.
- Tollideklaratsioon ja sinu tellimuse arve peavad olema lisatud paki välisküljele. Need vormid peavad olema tollile nähtavad.
3. Saada oma pakk meile. Soovitame kasutada jälgitavat postiteenust. Kui pakk läheb teel meile kaduma, ei saa me sulle raha tagasi maksta.
Kui meie meeskond on toote või tellimuse kätte saanud ja meie tagastamiskriteeriumid on täidetud, tagastatakse raha algsele makseviisile. Krediit võtab aega 1-6 päeva, sõltuvalt sinu kontost ja makseviisist.
Me ei paku vahetust. Siiski võid tagastada oma kauba 100 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist, tingimusel, et see on originaalpakendis, suletud ja avamata.
Vajad veel abi?
Saada meile meili teel kogu vajalik teave, sealhulgas sinu tellimuse andmed, meiliaadress ja pildid või videod vigasest kaubast.
Või saada meile otsesõnum
Vastame kõigile sõnumitele esmaspäevast reedeni 24 tunni jooksul. Kõigile nädalavahetuse sõnumitele vastatakse järgmisel tööpäeval.